Ukoliko smatrate da se u Vašem slučaju ALTA banka a.d. Beograd ne pridržava odredaba Zakona o zaštiti korisnika finansijskih usluga, drugih propisa kojima se uređuju ove usluge, opštih uslova poslovanja ili dobrih poslovnih običaja koji se odnose na te usluge ili obaveza iz zaključenog ugovora, Vaš prigovor možete uputiti pisanim putem, popunjavanjem odgovarajućeg obrasca za prigovore (link: dokument_Obrazac za prigovore za korisnike finansijskih usluga“) ili (link: dokument_Obrazac za prigovore klijente pravna lica) ili obraćanjem u slobodnoj formi, sledećim kanalima komunikacije:

  • e-mail: prigovori@altabanka.rs;
  • poštom na adresu: ALTA banka a.d. Beograd,  Bulevar Zorana Đinđića 121, 11070 Novi Beograd (uz navođenje da je reč o prigovoru);
  • ličnim predavanjem u nekoj od najbližih ekspozitura Banke.

Prigovor možete uputiti i direktno putem kontakt forme u nastavku stranice

Prigovor treba da sadrži podatke na osnovu kojih se nesumnjivo može utvrditi Vaš identitet (npr. ime i prezime, adresa, naziv pravnog lica, MB i sl.) i odnos sa Bankom (npr. broj kreditne partije, broj platnog računa, poslednje 4 cifre sa platne kartice i sl.), kao i razloge zbog kojih prigovor podnosite.